၀န္ထမ္းဘ၀မွာ ကိုယ္ပုိင္လုပ္ငန္းလုပ္ကုိင္သူေတြ လိုက္နာသင့္သည့္အခ်က္မ်ား
(၁) ကိုယ့္လုပ္ငန္းမွာ မိသားစု၀င္မ်ား
ပါ၀င္ပါေစ။
ကိုယ္က ၀န္ထမ္းျဖစ္ေနတဲ့အတြက္
ကုိယ္စတင္ထားတဲ ့လုပ္ငန္းကို အခ်ိန္ျပည့္ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါ။ အဲ့ဒီအတြက္
ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့ မိသားစု၀င္တစ္ဦးဦး ကိုပါ ကိုယ့္လုပ္ငန္းထဲမွာ ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ပါေစ။
ဒါမွသာ စိတ္ခ်လက္ခ်လႊဲအပ္သြားႏိုင္မွာပါ။
(၂) သင့္ရဲ ့အားလပ္ခ်ိန္ေတြကို ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းအတြက္ေပးႏုိင္ဖို
့ျပင္ဆင္ထားပါ။
မနက္ ၉ ကေန ညေန ၅ အထိ ၀န္ထမ္းဘ၀
ရံုးသြားရပါတယ္။ အဲ့ဒါဆို ရံုးကျပန္လာလို ့ညဖက္ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ဟာ ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို
ေပးရမွာပါ။ အားလပ္ခ်ိန္ေတြကို ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းအတြက္ဖဲ့ မေပးခ်င္ဘူးဆိုလွ်င္ေတာ့
ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲပါမယ္။
(၃) ရံုးမွာ ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းကိစၥမ်ားကို
မေဆာင္ရြက္ပါနဲ ့။
ရံုးေရာက္တာနဲ ့ကိုယ္လုပ္စရာရွိတာကိုလုပ္ပါ။
ကိုယ့္လုပ္ငန္းအတြက္ပဲ စိတ္ေရာက္ေနတာနဲ ့၀န္ထမ္းဘ၀ တာ၀န္ေတြကို မထိခိုက္ပါေစနဲ ့။
(၄) စကၠန္ ့တိုင္းအခ်ိန္တိုင္းကို
အက်ိဳးရွိစြာအသံုးျပဳပါ
ေန ့လည္စာစားခ်ိန္၊ မနက္ရံုးမသြားမွီအခ်ိန္ေတြကိုအက်ိဳးရွိစြာအသံုးခ်ပါ။
Bus car ေပၚမွာ လမ္းမွာ traffic ပိတ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြကို အက်ိဳးရွိစြာအသံုးခ်ပါ။
(၅) စည္းမေက်ာ္ပါနဲ ့။
ရံုးရဲ ့ဖုန္းကို အသံုးျပဳျပီး
ကိုယ့္စီးပြားေရးအတြက္ အသံုးခ်တာ၊ ရံုးခ်ိန္မွာ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအတြက္ လုပ္ေနတာေတြကို
ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။ ရံုးပိုင္ပစၥည္းမ်ားကို ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းအတြက္အသံုးျပဳျခင္းေရွာင္ၾကဥ္ပါ
(၆) ရိုးသားပါ။
သင့္မွာ တျခားျပင္ပအလုပ္ရွိတယ္ဆိုတာကို
သင့္အထက္အရာရွိကို အသိေပးစရာရွိတာေပးပါ။ သင့္ရဲ ့ရံုးတာ၀န္မ်ားကို မထိခိုက္ႏိုင္တဲ့အလုပ္ဆိုလွ်င္
အထက္အရာရွိေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ခြင့္ျပဳတတ္ပါတယ္။ ကံေကာင္းလွ်င္ အေၾကာင္းတစ္ခုခုတိုက္ဆိုင္လွ်င္
သင္လုပ္ငန္းရွိေနတဲ့အတြက္ အဲ့ဒါကို ပါ ထည့္သြင္းစဥ္းစားျပီး သင္အဆင္ေျပဖို ့စီစဥ္မွဳေတြေပးပါလိမ့္မယ္။
Prospect Myanmar
Comments
Post a Comment