အလုပ္ထြက္စာမွာ ဘာေတြပါ၀င္သင့္သလဲ။



သင့္ဘ၀မွာ တစ္ၾကိမ္ၾကိမ္မွာ လက္ရွိအလုပ္ကေနထြက္ျပီးအျခားအလုပ္တစ္ခုေျပာင္းဖို ့ၾကံဳေတြ့လာရမယ့္အခ်ိန္ေတြရွိႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒီအခါမွာ ကိုယ္အလုပ္ထြက္မယ့္အေၾကာင္းကို အသိေပးမယ့္ အလုပ္ထြက္စာေရးရပါေတာ့မယ္။ အဲ့ဒီအလုပ္္ထြက္စာမွာဘာအခ်က္ေတြပါ၀င္သင့္တယ္ဆိုတာေအာက္မွာ ဆက္လက္ဖတ္ရွဳၾကည့္ပါ။

(၁) ကုိယ့္အလုပ္ရွင္ (သို့) အထက္အရာရွိကိုေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာပါ။

သင္က အလုပ္အေပၚဘယ္ေလာက္ပင္စိတ္ကုန္ေနပါေစ၊အထက္အရာရွိကိုဘယ္ေလာက္ပင္မုန္းတီးေနပါေစ အလုပ္ထြက္စာမွာေတာ့ သင့္ကို လက္ရွိအလုပ္မွာတာ၀န္ေပးထားတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာဆိုလိုက္ပါ။
ဘယ္ေလာက္ၾကီးပဲဆိုးတဲ့အလုပ္ပတ္၀န္းက်င္ျဖစ္ပါေစ ဒီအလုပ္ကေနသင္ယူႏိုင္ခဲ့တယ္၊ တိုးတတ္ေအာင္လုပ္ႏိုင္ခဲ့တယ္ဆိုတာကိုေဖာ္ျပေပးပါ။ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွင့္လည္းေကာင္းမြန္တဲ့လုပ္ငန္းခြင္ရခဲ့ေၾကာင္းေဖာ္ျပလိုက္ပါ။

(၂) ဘာေၾကာင့္အလုပ္ထြက္ရတယ္ဆိုတာကို ေဖာ္ျပရပါမယ္။

အေသးစိပ္ေရးစရာမလိုပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ စိတ္ညစ္လို၊ သူေဌးကို မၾကိဳက္လို ့အစရွိတာေတြ ေတာ့မေရးသင့္ပါဘူး။

ေက်ာင္းျပန္တတ္စရာရွိလို ့၊ မိဘကို ကူစရာရွိလို ့အစရွိတာမ်ိဳးေရးသင့္ပါတယ္။

(၃) ၀န္ထမ္းအေျပာင္းအလဲကို ကူညီမည့္အေၾကာင္း ထည့္ေရးပါ။

သင္ထြက္သြားတဲ့အခါမွာ လုပ္ငန္းခြင္မွာ အခက္အခဲမျဖစ္ရေစရန္ သင့္ဖက္က ဘယ္လိုကူညီႏိုင္ေၾကာင္းထည့္သြင္းေဖာ္ျပပါ။

ဥပမာ ေနာက္၀န္ထမ္းအသစ္ကို တြဲျပီးသင္ေပးႏိုင္သည့္အေၾကာင္း၊ အလုပ္ထြက္သြားျပီးလည္း ဖုန္းဆက္သြယ္ျပီးေမးျမန္းလို ့ရေၾကာင္း ထည့္သြင္းေရးသားသင့္ပါတယ္။

(၄) အနည္းဆံုး ၂ ပတ္ခန္ ့ၾကိဳအေၾကာင္းၾကားသင့္ပါတယ္။

ထြက္စာထဲမွာ သင္ဘယ္ေန ့ထိလုပ္မယ္ဆိုတာကို ေဖာ္ျပသင့္ျပီး အဆိုပါရက္သည္ အနည္းဆံုး ၂ ပတ္အကြာေလာက္ရွိသင့္ပါတယ္။ (အခ်ိဳ ့အလုပ္မ်ားမွာ ထြက္မယ္ဆိုလွ်င္ ဘယ္ႏွရက္ၾကိဳတင္အေၾကာင္းၾကားသင့္ေၾကာင္းေဖာ္ျပထားတတ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီစည္းကမ္းကိုလိုက္နာဖို့လိုပါတယ္)

 Prospect Myanmar 

Comments

Popular posts from this blog

အိမ္ေမြးတိရိစၧာန္ေလးမ်ားကိုမေကၽြးသင့္ေသာအစားအစာမ်ား

TeamWork အေၾကာင္း