မိမိ ရဲ ့စြမ္းေဆာင္ႏိုင္စြမ္း၊ ထုတ္လုပ္ႏိုင္စြမ္းကို က်ဆင္းေစႏိုင္သည့္ ေန ့စဥ္ လုပ္ေလ့ရွိေသာ အရာ ၁၀ ခု
သင္တို ့အေနနဲ ့ေအာင္ျမင္မွဳဆိုတာကို ဘာနဲ ့တိုင္းတာပါသလဲ။ ပိုက္ဆံနဲ ့လား၊ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္မွဳနဲ ့လား၊ ရာထူးရာခံနဲ ့လား။ တစ္ဦးခ်င္းဆီရဲ ့ခံယူခ်က္ေပၚပဲ မူတည္မယ္လို ့ထင္ပါတယ္။
ဒါေတြ ကို ခဏထားျပီး လက္ေတြ ့က်တဲ့ တစ္နည္းေတြးၾကည့္ရေအာင္။ ေအာင္ျမင္မွဳနဲ ့မေအာင္ျမင္မွဳရဲ ့ကြားျခားခ်က္ကို အခ်ိန္တို အတြင္းမွာ အလုပ္ဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ျပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ႏိုင္သလဲ ဆိုတာနဲ ့တိုင္းတာၾကည့္ရေအာင္လား။ ေအာင္ျမင္တဲ့သူဟာ အခ်ိန္တိုအတြင္း အလုပ္မ်ားမ်ား ျပီးစီးျပီး ရလဒ္မ်ားမ်ား ရတယ္ဆိုပါစို ့။ အဲ့ဒီလို ရလဒ္မ်ားမ်ား နဲ ့ေအာင္ျမင္မွဳ မရေအာင္ ဟန္ ့တားႏိုင္တာေတြကေတာ့ ေအာက္မွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ အခ်က္ ၁၀ ခ်က္ပါပဲ။
ဒါေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္ခ်င္တဲ့ သူဟာ ေအာက္မွာ ရွိတဲ့ အခ်က္ေတြကို ေန ့စဥ္ဘ၀ေတြ မွာ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္ခ်င္တဲ့ သူဟာ ေအာက္မွာ ရွိတဲ့ အခ်က္ေတြကို ေန ့စဥ္ဘ၀ေတြ မွာ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ပါတယ္။
၁။ ပထမဦးဆံုးကေတာ့ အိပ္ေရးမ၀ျခင္း ပါပဲ။ လံုေလာက္တဲ့အိပ္စက္ အနားယူမွဳ မရွိတာကို ဆိုလိုတာပါ။ အခ်ိဳ ့လူေတြကေတာ့ ခံယူထားတတ္ပါတယ္။ နည္းနည္းပဲ အိပ္ျခင္းအားျဖင့္ အလုပ္လုပ္ဖို ့အခ်ိန္ ပို ရႏိုင္ပါတယ္တဲ့။ အခ်ိန္ကေတာ့ ပိုရႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိပ္ေရးမ၀တဲ့ အတြက္ အခ်ိန္ သာ ပို ရေပမယ့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ကေတာ့ က်ဆင္းသြားမွာ အမွန္ပါပဲ။ ေနာက္ဆံုး ျပန္လည္ သံုးသပ္ၾကည့္လိုက္ယင္ ရလဒ္က လံုေလာက္တဲ့ အိပ္စက္မွဳ ရွိထားတဲ့ သူ နဲ ့တူတူ သြားျပီး ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။
ဥပမာ ညဘက္ကို မအိပ္ဘဲ စာက်က္ဖူးတဲ့သူေတြ ရွိမွာပါ။ အိပ္သာ မအိပ္ေပမယ္ ့စာေတာ္ေတာ္ ျပီးသြားလားဆိုတာ ေမးခြန္းထုတ္စရာ ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လည္းက်က္ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ငိုက္ေနတာ မ်ားပါတယ္။ မိဘေတြကေတာ့ ေအာ္..ငါ့သားေလး ၾကိဳးစားလိုက္တာလို ့ထင္သြားပါတယ္။ တကယ္ကေတာ့ ထိုင္ခံုမွာ ထုိင္ျပီး ငိုက္ေနတာပါ။ ရလိုက္တဲ့ စာက နည္းနည္း ေလးပါပဲ။
ဥပမာ ညဘက္ကို မအိပ္ဘဲ စာက်က္ဖူးတဲ့သူေတြ ရွိမွာပါ။ အိပ္သာ မအိပ္ေပမယ္ ့စာေတာ္ေတာ္ ျပီးသြားလားဆိုတာ ေမးခြန္းထုတ္စရာ ရွိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ လည္းက်က္ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ငိုက္ေနတာ မ်ားပါတယ္။ မိဘေတြကေတာ့ ေအာ္..ငါ့သားေလး ၾကိဳးစားလိုက္တာလို ့ထင္သြားပါတယ္။ တကယ္ကေတာ့ ထိုင္ခံုမွာ ထုိင္ျပီး ငိုက္ေနတာပါ။ ရလိုက္တဲ့ စာက နည္းနည္း ေလးပါပဲ။
၂။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မေန ့က ေရးထားတဲ့ ထဲမွာ လဲ ပါတဲ့ multitasking ပါပဲ။ အခ်ိန္ကာလ တစ္ခု အတြင္းမွာ အလုပ္မ်ိဳးစံုကို တျပိဳင္နက္လုပ္ေနတာကို ဆိုလိုပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ အဲ့လို လုပ္ႏိုင္တာကို ဂုဏ္ယူပါတယ္။ ဒီေန ့ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္တဲ့ အလုပ္ေခၚစာ တစ္ခုမွာကို “able to perform multitasks” ဆိုျပီးကို ေရးထားပါတယ္။ မွန္ပါတယ္။ Multitasking ကို ႏိုင္တာ ဟာ pressure/stress ကို ေကာင္းေကာင္း management လုပ္ႏိုင္တာကို ျပပါတယ္။ သင့္ရဲ ့ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းရည္ကို အဆံုးစြန္ အသံုးခ် တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အျမဲတမ္း multitasking လုပ္တာေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ ဘာလို ့လည္းဆိုေတာ့ ကိစၥ တစ္ခုတည္းကို အာရံုစိုက္တာထက္ ကိစၥ အမ်ားၾကီးကို တျပိဳင္နက္လုပ္ေနတာ ဟာ ၾကာလာယင္ လူကို လည္း စိတ္ပင္ပန္း လူပင္ပန္းေစတယ္။ ရလာတဲ့ ရလဒ္ေတြကလည္း အရည္အေသြးက်သြားႏိုင္တာပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့multitask လုပ္ႏိုင္ေအာင္ေတာ့ ၾကိဳးစားသင့္တယ္။ လုပ္ႏိုင္တဲ့ အရည္အခ်င္း ရွိသင့္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေန ့တဓူ၀ေတာ့ မလုပ္သင့္ပါဘူး။
၃။ မေကာင္းတဲ့ စိတ္ထား ရွိေနျခင္း က လည္း အေႏွာက္အယွက္တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ရံ အလုပ္မွာ လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ၊ ကိစၥ တစ္ခု ေၾကာင့္ျဖစ္ေစ၊ အလုပ္ အေပၚ မွာ မေကာင္းတဲ့ စိတ္ထားေလး တစ္ခု ေပၚလာတတ္တယ္။ အဲ့ဒါဆိုယင္ေတာ့ သင္ဘယ္ေလာက္ပဲ အလုပ္လုပ္ေနပါေစ အဲ့ဒီ စိတ္ထားေလး ရွိေနသေရြ ့ ရလဒ္ေတြကေကာင္းလာႏိုင္ဖို ့ရာခဲယဥ္းသြားပါျပီ။ သင္ကိုယ္တိုင္လည္း အလုပ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳ မရွိႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။
၄။ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ဆူညံမွဳ မ်ား ရွိေနျခင္းကလည္း အေႏွာက္အယွက္ တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ရံ ကိုယ္က အလုပ္ကို အာရံုစိုက္ေနတဲ့အတြက္ ပတ္၀န္းက်င္က ဆူညံေနတာေတြကို သတိမထား မိတာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီ ဆူညံမွဳေတြ ရွိေနတဲ့အတြက္ သင္အာရံုစိုက္လုပ္ေဆာင္ေနတဲ့ အလုပ္ က ေအာင္ျမင္သင့္သေလာက္ မေအာင္ျမင္ေတာ့ပါဘူး။
ဘယ္လိုအသံမ်ိဳးလည္းဆိုေတာ့ အလုပ္မွာ ဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္လာေနတာမ်ိဳး (သင္က ဖုန္း ေျဖဆုိရတဲ့ တာ၀န္ ယူထားတာဆိုယင္ေတာ့ အေၾကာင္းမဟုတ္ေပးမယ့္ သင္က တစ္ခုခုကို အာရံုစိုက္လုပ္ေနရတဲ့သူဆိုယင္ေတာ့ အဲ့ဒီ ဖုန္းသံက သင့္ကို အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေစမွာ အမွန္ပါပဲ)။
ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့အလုပ္ျပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ခ်င္တယ္ဆိုယင္ ပတ္၀န္းက်င္က အသံေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် ေလ်ာ့ခ် ႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားသင့္တယ္။ (ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာ အတြင္းကို ဆိုလိုတာပါ)။
ဘယ္လိုအသံမ်ိဳးလည္းဆိုေတာ့ အလုပ္မွာ ဖုန္းတဂြမ္ဂြမ္လာေနတာမ်ိဳး (သင္က ဖုန္း ေျဖဆုိရတဲ့ တာ၀န္ ယူထားတာဆိုယင္ေတာ့ အေၾကာင္းမဟုတ္ေပးမယ့္ သင္က တစ္ခုခုကို အာရံုစိုက္လုပ္ေနရတဲ့သူဆိုယင္ေတာ့ အဲ့ဒီ ဖုန္းသံက သင့္ကို အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေစမွာ အမွန္ပါပဲ)။
ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့အလုပ္ျပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ခ်င္တယ္ဆိုယင္ ပတ္၀န္းက်င္က အသံေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် ေလ်ာ့ခ် ႏိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားသင့္တယ္။ (ကိုယ္တတ္ႏိုင္တဲ့ အတိုင္းအတာ အတြင္းကို ဆိုလိုတာပါ)။
၅။ လုပ္သမွ်အလုပ္အားလံုး အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ အျမဲၾကိဳးစားေနျခင္းကလည္း သင့္ကို အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ေစမွာအမွန္ပါပဲ။ အလုပ္ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ မိမိ တတ္ႏိုင္တဲ့အတိုင္းအတာအတြင္း ၾကိဳးစားတာ ကလက္ခံလို ့ရပါတယ္။ ၾကိဳးလည္း ၾကိဳးစားသင့္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ရံ မိမိ ရဲ ့ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္မွဳ စည္း ရဲ ့အျပင္ဘက္မွာ ရွိတဲ့ အရာေတြရဲ ့ လႊမ္းမိုး မွဳလည္း ရွိပါေသးတယ္။ အဲ့ဒီ လို လႊမ္းမိုးမွဳေတြ ရွိေနတဲ ့အလုပ္ကို ၁၀၀ ရာခိုင္ႏွဳန္း perfect ျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားမယ္ဆိုယင္ေတာ့ သင့္ဟာ pressureေတြ stress ေတြနဲ ့အျပည့္ျဖစ္ေနမွာ အမွန္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ မိမိရဲ ့လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းကို နားလည္ပါ။ အရာတစ္ခု အေပၚမိမိရဲ ့ လႊမ္းမိုးႏိုင္စြမ္း ဘယ္ေလာက္ရွိတဲ့ဆိုတာကို နားလည္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ။
၆။ အဓိကႏွင့္ သာမည ကို ခြဲျခား မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ျခင္း ကလည္း သင့္ရဲ ့ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွဳကို က်ဆင္းေစပါမယ္။ လုပ္ငန္းခြင္မွာ လုပ္စရာအလုပ္ေတြ၊ deadline ေတြက တန္းစီေနမွာပါ။ တျပိဳင္နက္တည္းမွာ လုပ္စရာ ၅ ခု ၆ ခု ေလာက္ ရွိေနမွာပါ။ အဲ့ဒီမွာ အေရးၾကီးတာကေတာ့ အဓိကနဲ ့ သာမည ခြဲျခားတတ္ဖို ့ပါပဲ။ ဘယ္ဟာကေတာ့ အဓိကက်ျပီး ဦးစားေပးလုပ္သင့္တယ္။ ဘယ္ဟာကေတာ့ ေနာက္မွလုပ္လည္း အဆင္ေျပတယ္ဆိုတာကို သိထားဖို ့လိုပါတယ္။ (ေနာက္မွ urgent/important ခြဲျခားနည္း အေၾကာင္းကို သီးသန္ ့ေရးပါဥိးမယ္)
၇။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့ရဲ ့မင္းသားၾကီးျဖစ္တဲ့ social networking ေတြေပ့ါ။ ေဖ့ဘြတ္လည္း အပါအ၀င္ပါပဲ။ အလုပ္လုပ္ေနတုန္း social network ေတြသံုးတာဟာ မိမိရဲ ့လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွဳ၊ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳကို က်ဆင္းေစပါတယ္။ social network က အလုပ္ေတြ အတြက္ တကယ့္ကို အေႏွာက္အယွက္ပါပဲ။
အခုေခတ္မွာ အရမ္းကို ေခတ္စားလာပါတယ္။ ေနရာတိုင္းမွာ ျဖစ္ေနပါျပီ။ ေစ်းဆိုင္က ေစ်းေရာင္းတဲ့သူကလည္း viber သံုးေနတဲ့အတြက္ ေစ်း၀ယ္ကို ေကာင္းေကာင္း မဆက္ဆံခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ ဆံပင္သြားညွပ္တယ္။ ျပီးေတာ့ ေခါင္းပါေလွ်ာ္တယ္။ အယင္က ေခါင္းေလွ်ာ္ယင္ ေသခ်ာ က်က်နန ေလွ်ာ္ေပးပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေခါင္းေလွ်ာ္ေပးတဲ့ ေကာင္ေလးေတြဟာ ေလွ်ာ္မယ့္ သူမရွိယင္ဖုန္းနဲ ့အခ်ိန္ကုန္ေနပါတယ္။ ေလွ်ာ္မယ္လို ့ေျပာလိုက္ယင္ စိတ္မပါ့တပါ နဲ ့ထလာျပီး ျပီးျပီး ေရာ လုပ္တာေတြ ၾကံဳဖူးပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ အေဖ အိမ္ေဆာက္တုန္းက ဆို သူေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္ေဆာက္ဖို ့လာတဲ့ အလုပ္သမားေလးေတြအားလံုးက ဖုန္းေလးကိုယ္စီနဲ ့။ အလုပ္လုပ္တာ နည္းနည္း ဖုန္းသံုးတာ မ်ားမ်ား ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္တို ့ပတ္၀န္းက်င္မွာ ၾကံဳေနရတာေတြပါ။
အခုေခတ္မွာ အရမ္းကို ေခတ္စားလာပါတယ္။ ေနရာတိုင္းမွာ ျဖစ္ေနပါျပီ။ ေစ်းဆိုင္က ေစ်းေရာင္းတဲ့သူကလည္း viber သံုးေနတဲ့အတြက္ ေစ်း၀ယ္ကို ေကာင္းေကာင္း မဆက္ဆံခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ ဆံပင္သြားညွပ္တယ္။ ျပီးေတာ့ ေခါင္းပါေလွ်ာ္တယ္။ အယင္က ေခါင္းေလွ်ာ္ယင္ ေသခ်ာ က်က်နန ေလွ်ာ္ေပးပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေခါင္းေလွ်ာ္ေပးတဲ့ ေကာင္ေလးေတြဟာ ေလွ်ာ္မယ့္ သူမရွိယင္ဖုန္းနဲ ့အခ်ိန္ကုန္ေနပါတယ္။ ေလွ်ာ္မယ္လို ့ေျပာလိုက္ယင္ စိတ္မပါ့တပါ နဲ ့ထလာျပီး ျပီးျပီး ေရာ လုပ္တာေတြ ၾကံဳဖူးပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ အေဖ အိမ္ေဆာက္တုန္းက ဆို သူေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္ခဲ့ပါတယ္။ အိမ္ေဆာက္ဖို ့လာတဲ့ အလုပ္သမားေလးေတြအားလံုးက ဖုန္းေလးကိုယ္စီနဲ ့။ အလုပ္လုပ္တာ နည္းနည္း ဖုန္းသံုးတာ မ်ားမ်ား ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္တို ့ပတ္၀န္းက်င္မွာ ၾကံဳေနရတာေတြပါ။
၈။ ရွဳပ္ပြေနတဲ့ အလုပ္ခြင္ကလည္း ၀န္ထမ္းေတြရဲ ့ စြမ္းေဆာင္ရည္၊ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳ စြမ္းရည္ကို က်ဆင္းေစပါတယ္။ သုေတသန လုပ္ထားတာေတြကို ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင့္ကိုယ္သင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္မွဳေကာင္းတဲ့ သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္လွ်င္ေတာ့ သင့္ အလုပ္ခြင္၊ အလုပ္ပတ္၀န္းက်င္ကို အနည္းဆံုး တစ္ပတ္ တစ္ခါေလာက္ သန္ ့ရွင္းေရး လုပ္ပါ။
၉။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အျခားသူ ကို အကူအညီမေတာင္းတတ္တာပါ။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ငါပဲ အားလံုးလုပ္ႏိုင္တယ္။ ငါပဲ လုပ္ရမယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ထားမ်ိဳးထားတတ္ပါတယ္။ အျခားသူကို အကူအညီေတာင္းျပီး လႊဲေျပာင္းေပးတာမ်ိဳး လုပ္ေလ ့မရွိတတ္ၾကဘူး။ သူတစ္ပါးကို အကူအညီေတာင္းရတာဟာ ရွက္စရာ မဟုတ္ပါဘူး။ သင့္ရဲ ့လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွဳကို ေက်ာ္ေနျပီဆိုလွ်င္ေတာ့ အကူအညီေတာင္းသင့္ပါတယ္။
၁၀။ ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကေတာ့ ျဖစ္ခ်င္တာေတြ မ်ားေနတာပါ။ Goals ေတြ၊ ရည္မွန္းခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိေနတာပါ။ အဲ့ဒီအခါမွာ ဘယ္ဟာကို ဦးတည္ျပီးဘယ္ဟာကို အာရံုစိုက္ရမယ္ဆိုတာ မသိေတာ့ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဘယ္ ရည္မွန္းခ်က္မွ မေအာင္ျမင္တာမ်ိဳး ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္တဲ့ သဘာ၀က်တဲ့ ရည္မွန္းခ်က္၊ goal နည္းနည္းကို သာ ဦးတည္ျပီး လုပ္သင့္ပါတယ္။ ဒါမွ မဟုတ္လည္း အခ်ိန္ကာလနဲ ့သတ္မွတ္ျပီး ဘယ္အခ်ိန္မွာေတာ့ ဘာျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္။ ဘယ္အခ်ိန္မွာေတာ့ ဘယ္ goal ရေအာင္လုပ္မယ္ဆိုတာမ်ိဳး လုပ္သင့္ပါတယ္။
အထက္မွာ ေရးခဲ့တဲ့အရာေတြကေတာ့ ေနစဥ္လုပ္ငန္းခြင္မွာ သင့္ရဲ ့လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွဳ စြမ္းရည္၊ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳ စြမ္းရည္ေတြကို က်ဆင္းေစႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ၁၀ ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။
စာဖတ္သူအားလံုး အလုပ္ခြင္မွဳ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္မားျပီး ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳ ရွိတဲ့သူေတြ ျဖစ္ၾကပါေစ။
အထက္မွာ ေရးခဲ့တဲ့အရာေတြကေတာ့ ေနစဥ္လုပ္ငန္းခြင္မွာ သင့္ရဲ ့လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မွဳ စြမ္းရည္၊ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳ စြမ္းရည္ေတြကို က်ဆင္းေစႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ ၁၀ ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။
စာဖတ္သူအားလံုး အလုပ္ခြင္မွဳ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္မားျပီး ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွဳ ရွိတဲ့သူေတြ ျဖစ္ၾကပါေစ။
ကိုဟိန္း (Prospect Myanmar)
Comments
Post a Comment